یزدفردا: امام جمعه مهریز بر ضرورت تسهیل در ازدواج و پرهیز از چشم و هم‌چشمی تاکید کرد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام محی الدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهریز با اشاره به در پیش بودن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تاکید کرد: مسئله ازدواج مورد تاکید بزرگان دین و ازدواج یک امر مقدس است.

امام جمعه مهریز افزود:حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برترین و کامل‌ترین اسوه برای بشریت هستند و جوانان ازدواج این دو بزرگواران را الگوی خود قرار داده و خانواده‌ها نیز ازدواج را برای جوانان آسان کنند.

حجت الاسلام محی الدینی بر پرهیز از هرگونه چشم و هم چشمی در خانواده تاکید کرد و بیان داشت:سخت‌گیری و چشم و هم چشمی خانواده‌ها در تشریفات ازدواج و عروسی، تشکیل زندگی مشترک برای جوانان را با دشواری مواجه کرده است و خانواده‌ها از هرگونه تشریفات، تفاخر و چشم و هم چشمی بپرهیزند و همچنین خیرین در امر ازدواج کمک کنند.

خطیب جمعه مهریز حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر را تضمین کننده انقلاب و نظام و آبروی سیاسی و امنیت و اقتدار کشور دانست و از مردم و مسئولان خواست که با موضوع جهاد تبیین نهایت تلاش و حمایت خویش را داشته باشند.

حجت الاسلام محی الدینی گفت: یکی از مهمترین ارکان اخلاق مداری در انتخابات رعایت مرز تخریب است که تخریب همانگونه که از اسمش پیدا است کارش ویرانگری است و مردم نیز از فضای تخریب متنفر هستند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا